Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby byla třeba fotečka, bylo by ještě krásnější R^;-) Taky si jízdu vlakem na stejné trase občas užívám:-)

0 0
možnosti

Já právě tudy jela asi potřetí v životě, ale o to vìc jsem si to užila :-)

0 0
možnosti

Jé, léto, Pálava, rybičky...už se zase těším (jde si za tu letní náladu dosadit, co je mi milo, doufám :-)?). šikulkaR^

0 0
možnosti

Samozřejmě, vesele dosazujte :-) Děkuji :-)

0 0
možnosti

Té poetičnosti se mi zdá v blogu až moc. A přitom to poezie byla. Z pražského hlaváku do Brna za 5 hodin, když výjimečně nebylo žádné zpoždění. Stát u otevřeného okénka, nechat si hrát vítr s vlasy a jako zakázaného ovoce se letmo dotknout větévky mihnuvší se kolem (Nicht hinauslehnen, E pericoloso sporgersi). Lze vůbec v současných rychlovlacích stát u otevřeného okna?

Údolí Orlice kolem Třebové měly své kouzlo. Ale když se jelo přes HavlBrod, na posečených lukách kolem Sázavy kráčel čáp, hledaje myšku či žabku k sezobnutí. 

Šťastné cestování - mladé dámy, mladí páni.

Po vlastech českých - tak obyčejně hezkých.

0 0
možnosti

Nikde úplně netvrdím, že jsem stála u okénka s rozpuštěnými vlasy, ale večer jsem to poté skutečně udělala a opravdu to šlo, ale na větve kolem z vlaku raději nesahám, už jako malou mě učili, že mi ještě tu ruku něco urve :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS